Álatalános feltételek

1. Általános rendelkezések
Az alábbi általános szerződési és reklamációs feltételek a szerződő felek jogait és kötelességeit határozzák meg az eladó – vagyis az Logica Packaging EU s.r.o., székhelye: Dolnozemská cesta 3, Bratislava 851 04, cégjegyzékszám: 36511111, adószám: 2022089399, közösségi adószám: SK2022089399, cégjegyzékbe véve: Okresný súd Prešov, Részleg: Sro, adatvédelmi nyilvántartási száma 16809/P szám alatt (továbbá mint „szolgáltató“), illetve a vásárló között, aminek a tárgya az áru eladása az aldó internetes honlapján.

A Szolgáltató adatai:

Logica Packaging EU s.r.o.
Dolnozemská cesta 3
Bratislava 851 04, Szlovákia
Cégjegyzékszám: 36511111
Adószám: 2022089399
Közösségi adószám: SK2022089399

Az üzlet, illetve a szállítási cím:

InterStore.sk
Dolnozemská cesta 3
851 04 Pozsony, Szlovákia
Telefon: +421 2 222 002 15
Email: office@interstore.sk

Felügyeleti Bizottság:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27
Termékek műszaki ellenőrzése és fogyasztóvédelem

1.1. Ezek az általános és reklamációs szerződési feltételek elengedhetetlen részét képezik az adásvételi szerződésnek. Abban az esetben, ha a Szolgáltató és a Vásárló írásban megkötik az adásvételi szerződést, és abban más feltételek szerepelnek, akkor elsősorban az adásvételi szerződés lesz az irányadó.
Ezek a feltételek nem lehetnek ellentétben más jogi követelményekkel (mint például a termék visszaadására vonatkozó határidő, vagy a garanciára vonatkozó határidő).
1.2. Kiegészítő szerződésként értelmezendő az a szerződés, amely alapján a Vásárló egy szolgáltatást vesz igénybe, amely kötődik az adásvételi szerződés tárgyához, amennyiben közös megegyezés alapján egy harmadik személy által van biztosítva a termék vagy a szolgáltatás.
1.3. A feltüntetett vételár - az internetes üzlet bármely honlapján, amelyet üzemeltet – tartalmazza az ÁFÁ-t, és azt a Szlovák Köztársaság hatályos törvényei alapján, illetve az ár nem tartalmazza a szállítási költséget, vagy bármely más választható szolgáltatás árát. Minden akció a készlet erejéig érvényes, mindaddig, amíg a terméknél máshogy nincs feltüntetve.
1.4. A Szoltáltató fenntartja a jogot bármikor megváltoztatni az árat az összes internetes felületén, amelyet üzemeltet. Az árak módosítása nem vonatkozik azokra az adásvételi szerződésekre, amelyeket még az árváltozás előtt kötöttek, attól független, hogy a Vásárló kézhez kapta-e már a terméket.
1.5. Abban az esetben, ha a Szolgáltató nem tartja be a kötelességeit a Szlovák Köztársaság, vagy az Európai Közösségtörvényei, vagy az itt említett adásvételi szerződés alpján, a Vevő követeléseinek eleget téve a hatályos bírósághoz fordulhat.

2. Az adásvételi szerződés megkötése
2.1. Az adásvételi szerződés javaslatát a Vásárló küldi a Szolgáltatónak, és azt a kitöltött és elküldött nyomtatvánnyal a Szolgáltató internetes oldalán keresztül, amelynek a tárgya a rendelkezésre álló áru az adott vételáron, és a rendelésben meghatározott feltételek alapján (tovább mint „rendelés“).
2.2. A rendelés elküldése után a Vásárló egy automatikusan generált e-mailt kap az e-mail fiókjába, amiben tájékoztatja a Szolgáltató a rendelés megérkezéséről az elektronikus rendszerébe (tovább mint „a rendelés megerősítése“). A Vásárló e-mail címére szükség szerint kézbesítve lehet további információ is a rendeléséről.
2.3. A rendelés megerősítése tartalmazza, hogy a Szolgáltató megkapta a rendelés, viszont ezzel még nem fogadta el az adásvételi szerződés javaslatát.
2.4. A Szolgáltató – amennyiben elfogadja az adásvételi szerződés javaslatát – elküldi e-mailben (tovább mint megerősítés – az adásvételi szerződés elfogadása“). A rendelés megerősítése a következő információkat tartalmazza: a termék neve és leírása, amely eladása az adásvételi szerződés tárgya, továbbá a termék/szolgáltatás árát, a feltételezett szállítási időt, a szállítási címet, a szállítás módját, a Szolgáltató adatait (cégnév, székhely, cégjegyzékszám stb.), szükség szerint egyéb adatokat.
2.5. Az adásvételi szerződés megkötötté válik, amennyiben a Szolgáltató elektronikus vagy írásos formában eküldte az adásvételi szerződés elfogadását a Vásárlónak.
2.6. A Szolgáltató világosan és egyértelműen tájékoztatta a Vásárlót a szerződési feltételekről, mindazon belül a reklamációs, fizetési, üzleti, szállítási és egyéb feltételekről, és azt még a rendelés elküldése előtt:
a) a termék fő tulajdonságairól, vagy a szolgáltatás karakteréről a termék oldalán,
b) a Szolgáltató cégnevéről és székhelyéről a megfelelő menüpont alatt, illetve ebben az általános szerződési feltételekben, azon belül is az 1. pontban, amely a Szolgáltató honlapján a megfelelő menüpontban van elhelyezve,
c) a Szolgáltató telefonszámáról, illetve egyéb adatokról, amelyek fontosak a Vásárló számára, főleg a Szolgáltató elektoronikus postafiókjának a címét, faxszámát, illetve a reklamációs feltételekről, amelyek a Szolgáltató honlapján a megfelelő menüpontban, illetve ebben az általános szerződési feltételekben, azon belül is az 1. pontban van elhelyezve,
d) a Szolgáltató címéről – ahol a Vásárló reklamálhat, visszaadhatja az árut, panaszt tehet – informálta a Vásárlót, amely a Szolgáltató honlapján a megfelelő menüpontban, illetve ebben az általános szerződési feltételekben, azon belül is az 1. pontban van elhelyezve,
e) amennyiben a termék árát ÁFÁ-val együtt különböző okok miatt nem lehet előre meghatározni, abban az esetben, erről a tényről a vásárlót előre értesíteni kell, és azt az üzlet internetes oldalán, a terméknél kell feltüntetni.
f) a fizetési és a szállítási feltételekről, a szállítási időről - amelyhez köti magát az eladó, a reklamációs feltételekről és folyamatról, panasztevésről az eladó előre informálta a vásárlót az internetes oldalán, a megfelelő almenüben.
g) a vásárlónak jogában áll elállni a szerződéstől, és erről az eladó tájékoztatta őt, mégpedig az Általános Szerződési feltételek 10. pontjában.
h) az Általános Szerződési Feltételek 10. pontjában az eladó elheyezi a szerződéstől való visszalépéshez szükség nyomtatványt, csakúgy mint a garanciát érvényesítő nyomtatványt is az internetes oldal megfelelő almenüjében.
i) az eladó informálta a vásárlót, hogy amennyiben eláll a szerződéstől, a 102/2014 Z.z. § 10 3. bekezdése alapján a termék visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli (A vásárlókat védő törvény alapján), szintúgy, ha a garanciát akarja érvényesíteni a vásárló, a visszajuttatás költségeit is a vásárló állja, és ezt az eladó az internetes oldala megfelelő almenüjében fel is tüntette.,
j) a vásárló köteles a megrendelt terméket - az eladó védelméért felelős törvény § 10 5. bekezdése értelmében – az eladónak kifizetni, az Általános Szerződési Feltételekben feltüntetett pontok alapján, amely az eladó internetes honlapjának megfelelő almenüjében helyezkedik el.
k) az eladó téjékoztatta a vásárlót azokról az esetekről, amely alapján a vásárló elveszti a jogát, hogy visszalépjen a szerződéstől,
l) az eladó tájékoztatta a vásárlót a felelősségéről, amely az áru hibájára vonatkozik, a törvény § 622 623. bekezdése alapján, és azt feltüntette az Általános Szerződési Feltételek 8. pontjában.
m) a garanciális feltételekről, illetve annak érvényesítéséről, a törvény § 502 paragrafusa alapján tájékoztatta a vásárlót , és azt tette az internetes honlapjának megfelelő almenüjében, illetve az Általános Szerződési Feltételek 9. pontjában, amely az eladó internetes honlapjának megfelelő menüjében helyezkedik el.
n) azon kódex listáját, amelyhez az eladó köti magát, az eladó közzé tette az internetes honlapjának megfelelő menüjében és tájékoztatta róla a vásárlót.
o) a szerződés időtartamáról, amennyiben a szerződés határozott, vagy határozatlan időre lett kötve, és automatikusan meghosszabbítódik az érvényessége, az eladó előre informálta a vásárlót az Általános Szerződési Feltételekben és mindezt az internetes honlapjának megfelelő almenüjében helyezte el.
p) az eladó a kötelességeinek minimális időtartamáról - amely az adásvételi szerződésből kifolyólag jött létre – előre tájékoztatta a vásárlót, és az információt el is helyezte az internetes honlapján, a reklamációs feltételeknél a megfelelő almenüben.
q) amennyiben a vásárlónak előleget kell fizetnie, vagy más anyagi módon kell elköteleznie magát a rendeléskor, az információt az eladó előre feltünteti az internetes honlapján az adott terméknél, és a vásárló az adásvételi szerződés alapján ennek eleget tesz.
r) amennyiben használt, vagy technikailag nem megfelelő terméket árul az eladó, erről az internetes honlapján a terméknél, illetve az Általános Szerződési Feltételekben és a garanciális feltételeknél előre tájékoztatja a vásárlót
s) az eladó tájékoztatta a vásárlót a termék kompatibilitásáról, amennyiben a birtokában van az információ, vagy elvárható, hogy a birtokában legyen az információ, és ezt közzé is teszi az adott terméknél az internetes honlapján
t) abban az esetben, ha nem törvényi úton érvényesíti a vásárló a követelését, az eladó internetes honlapján megtalál minden kapcsolatot, ahova fordulhat a problémájával, és azt a garanciális feltételeknél, és az Általános Szerződési Feltételekben is megtalálja a megfelelő almenüben.
u) az eladó tájékoztatta a vásárlót az adásvételi szerződés megkötésének feltételeiről, és azt elhelyezte az internetes honlapjának megfelelő almenüjében, illetve az Általános Szerződési Feltételekben
v) az adásvételi szerződés az eladónál lesz elhelyezve, amennyiben a vásárló írásban kéri az adásvételi szerződés, az eladó biztosítja számára, és erről tájékoztatta is az internetes honlapjának megfelelő almenüjében, illetve az Általános Szerződési feltételekben
w) az adásvételi szerződés megkötése szlovák nyelven történik, és erről az eladó a vásárlót előre tájékoztatta az Általános Szerződési feltételekben, és azt az internetes honlapjának megfelelő almenüjében helyezte el.
2.7. Amennyiben az eladó nem tájékoztatta a vásárlót a plusz költségekről a 2.6. e) bekezdésében a garanciális feltételeknél, illetve az áru visszaadásánál a 2.6. i) bekezdésében, a vásárló nem köteles állni a visszajuttatás költségeit.

3. Az eladó jogai és kötelességei
3.1. Az eladó köteles:
a) a rendelés alapján kiszállítani a vásárlónak a kért árut, a kért mennyiségben, minőségben, illetve az eladó által meghatározott szállítási időn belül
b) bebiztosítani, hogy a termék megfeleljen a Szlovák Köztársaság törvényeinek
c) az adásvételi szerződés megkötése után tájékoztatni a vásárlót, és azt e-mailben. A megerősítésnek minden adatot tartalmaznia kell, amely az Általános Szerződési Feltételek 2.6. pontjában meg lett határozva
d) átadni a vásárlónak, legkésőbb az áru kiszállításakot minden dokumentumot, amely a termék használatát biztosítja, akár elektronikus, akár papír formában, amely a Szlovák Köztársaság törvényeinek megfelel (manuál szlovák nyelven, garancia papír, feladó levél, számla)
3.2. Az eladónak joga van kérnie a pénzt az adott áruért a vásárlótól
3.3. Amennyiben egy terméket már nem lehet kiszállítani, mert már nem elérhető, vagy az adásvételi szerződésben megállapított ár értékében nem eléhető a termék, az eladó köteles másik terméket ajánlani, vagy felajánlani a vásárlónak, hogy visszaléphet a szerződéstől (a rendelés törlésével). Az adásvételi szerződéstől a vásárló e-mailben elküldött kérvénnyel tud. Abban az esetben, ha a vásárló már előre kifizette a terméket, vagy az ár egy részét, a szerződéstől való visszalépés megerősítésének kézbesítésétől számítva 14 napon belül visszautalja a vásárlónak a pénzt a vásárló által meghatározott számlára, amennyiben máshogy nem egyeznek meg. Amennyiben a vásárló nem fogadja el az alternatívát, és nem is akar elállni a szerződéstől, az eladónak joga van elállni a szerződéstől. Abban az esetben, ha a vásárló már előre kifizette a terméket, vagy az ár egy részét, a szerződéstől való visszalépés megerősítésének kézbesítésétől számítva 14 napon belül visszautalja a vásárlónak a pénzt.

4. A vásárló jogai és kötelességei
4.1. A vásárló értesítve lett, hogy a rendelés része, hogy köteles az adott összeget kifizetni.
4.2. A vásárló köteles:
a) átvenni a megrendelt és kiszállított terméket
b) kifizetni az eladónak a vételárat, és azt az előre megegyzett időpontig, illetve a számla alapján
c) aláírásával tanúsítani, hogy átvette az árut
4.3. A vásárlónak joga van, hogy megkapja a megrendelt árut a szerződött felek között megállapodott mennyiségben, minőségben, időpontban.

5. Szállítási és fizetési feltételek
5.1. Az általános elérhetősége a terméknek, a szállítási idővel együtt minden egyes terméknél az eladó internetes honlapján fel van tüntetve
5.2. Amennyiben az eladó és a vásárló másképp nem állapodtak meg, az eladó a terméket köteles kiszállítáni a vásárlónak legkésőbb az adásvételi szerződést megkötését követő 30 napon belül. Amennyiben az eladó nem tesz eleget ennek a kötelességének, a vásárló felszólítja őt, és egy új időpontot ad meg. Amennyiben az eladó addig az időpontig sem szállítja ki a terméket, a vásárlónak jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől.
5.3. Az eladónak jogában áll felszólítani a vásárlót a termék átvételére, még az előtt, hogy annak lejárni a határideje az adásvételi szerződésben megállapodottak szerint.
5.4. A termék megjelenítése bármelyik honlapon, amelyet az eladó üzemeltet csak ilusztrációs. A termék súlya, nagysága és a többi adat a termékről megtalálható az eladó internetes oldalán elhelyezett katalógusban. Ezek az adatok a valóságban eltérhetnek ± 1% .
5.5. A vásárló köteles átvenni a terméket az adott helyen, vagy az eladónál, vagy az ő általa meghatalmazott szervnél. A vásárló az eladó, vagy annak képviselete által meghatározott időkereten belül köteles átvenni a rendelését, amelyben az adásvételi szerződésben megegyeztek.
5.6. Abban az esetben, ha az eladó a vásárlónak az előre megegyezett helyre, az előre megegyezett időben kiszállítja a terméket, a vásárló köteles személyesen átvenni a rendelés, vagy biztosítani, hogy egy általa felhatalmazott ember átvegye, és köteles kitölteni az átvevésről szóló protokolt. Ha egy harmadik fél van meghatalmazva, akkor köteles átnyújtani a rendelés megerősítésének másolatát is. A termék akkor számít kiszállítottnak, amennyiben a vásárló átveszi azt. A termék kiszállítás alatt értendő, amikor az eladó az előre megegyezett helyre szállítja ki, a termék a megegyezett vételi áron ki lett fizetve, és a portokoll ki lett töltve.
5.7. Amennyiben a terméket újra ki kell szállítani, mivel a vásárló nem volt elérhető az előre megyezett helyen és időben, vagy ha a vásárló anélkül, hogy írásban visszalépett volna az adásvételi szerződéstől nem veszi át a terméket 7 napon belül az eladónak jogában áll kártérítést követelni a vásárlótól, és az a sikertelen kiszállítások költségében.
5.8. A vásárló köteles ellenőrizni a csomagot, az árut és a csomagolást is azonnal a kiszállítás után az eladó képviselete előtt. Amennyiben valamilyen kárt fedez fel a csomagoláson vagy a terméken, az eladó képviselete köteles bizotsítani a jegyzőkönyvet, amelyben a vásárló feltünteti a kárt, amelynek valódiságát az eladó képviselete erősíti meg. Miután ez a jegyzőkönyv elért az eladóhoz, a vásárlónak jogában áll, hogy ne vegye át az árut, illetve az Általános Szerződési Feltételek 8. pontja alapján joga van arra, hogy megreklamálja a terméket. Amennyiben a vásárló nem veszi át a hibás terméket, a szállítási költségeket az eladó állja.
5.9, A vásárlónak joga van elállni a szerződéstől az Általános Szerződési Feltételek 5.2. pontja alapján, és az eladó köteles visszautalni a már kifizetett összeget a szerződéstől való elállás kérvényének kézbesítésétől számított 14 napon belül.
5.10. A rendelés kiszállítása egy szolgáltatás, amit az eladó a vásárló kérése alapján szolgáltat. A szállítás díját (szállítási díj) a vásárló fedezi a hatályos árak alapján. Erről többet a Szállítás menüpontban találhat.

6. Vételár
6.1. A termék vételéra az adásvételi szerződésben van meghatározva, amely az eladó és a vásárló között jött létre (tovább mint „vételár“). Amennyiben a vételár a rendelés megerősítésében magasabb, mint ami az internetes áruház internetes honlapján volt feltüntetve a rendelés leadásakor, akkor az eladó a vásárlónak elektronikus úton információt küld az új vételárról, amely egy új adásvételi szerződés javaslat az eladó részéről, és ezt a vásárlónak e-mailben, vagy írásos úton meg kell erősítenie, hogy érvényes legyen az adásvételi szerződés.
6.2. A vásárló köteles kifizetni a vételárat, beleszámítva a szállítási költséget is az eladónak készpénzben, esetleg bankkártyával személyes átvételkor, vagy utánvéttel a szállítás helyszínén, vagy előre utalással az eladó bankszámlájára, amely a rendelés megerősítésében is megtalálható, illetve az internetes áruház internetes honlapján is fel van tüntetve.
6.3. Amennyiben a vásárló a vételárat előre utalja az eladó bankszámlájára, a fizetés napján az a nap fog minősülni, amikor a pénz jóvá lett írva az eladó bankszámlaszámán.
6.4. A vásárló köteles kifizetni az eladónak a vételárat az adásvételi szerződésben meghatározott idő előtt, legkésőbb az áru átvételekor.
6.5. Amennyiben a vásárló a szállítás pillanatáig nem fizeti ki a vételárat, vagy csak egy részét fizeti ki, abban az esetben az eladónak jogában áll az árut nem átadni a vásárlónak.
6.6. Az összeszerelés és az áru lakásbajuttatásának költségeit a vételár nem tartalmazza, és ezeket a szolgáltatásokat az eladó nem köteles biztosítani.
6.7. Amenyiben egy terméket a vásárló külön kérésére kell megrendelnie az eladónak, abban az esetben kérhet előleget a vásárlótól, és azt a vétalár 30%-át (írásban: harminc százalékát). Amennyiben a vásárló törli a rendelését, úgy az eladónak jogában áll a vételár 30%-át (írásban: harminc százalékát) kiszámlázni a vásárlónak, mint törlési büntetés.
6.8. Az eladó internetes honlapján feltüntetett árak 1 db-ra vonatkoznak, amennyiban az másképp nincs feltüntetve.

7. A termék birtoklása, és a termék sérülésokozása
7.1. A vásárlónak csak azután van joga a terméket birtokba venni, miután a teljes vételárat kifizette az eladónak.
7.2. A termék károsodása a vásárlóra terhelődik attól a pillanattól kezdve, hogy a vásárló, vagy az általa meghatalmazott személy átveszi az árut az eladótól, vagy annak képviseletétől, aki meg lett bízva az áru kiszállításával, illetve ha az eladó megengedi a vásárlónak, hogy a terméket a kezébe vegye, viszont ő azt nem veszi át.

8. Reklamációs feltételek (felelősség a károkért, garancia, reklamáció)
8.1. Amennyiben olyan hibáról van szó, amelyet el lehet hárítani, a vásárlónak joga van, hogy ingyenesen és időben megoldják a problémát. Az eladó köteles a hibát elhárítani.
8.2. A vásárlónak joga van a hiba kijavítása helyett egy új terméket kérni, illetve amennyiben a hiba csak valamilyen alkatrészt érint, a hibás alkatrész cseréjét is kérheti, amennyiben így az eladó számára nem keletkeznek átlagon felüli kiadások a termák árára, illetve a hiba mértékére vonatkozóan.
8.3. Az eladó mindig a helyszínen kezelheti a hibát egy új termékkel, amennyiben az a vásárlónak nem okoz problémát.
8.4. Amennyiben olyan hibáról van szó, amelyet nem lehet kijavítani, vagy a termék nem működne hibátlanul, a vásárlónak joga van egy új termékre, vagy elállni a szerződéstől. Ugyanez a jog áll fenn, ha bár kijavítható hibáról van szó, de a hiba gyakori előfordulása miatt a vásárló nem tudja rendeltetészszerűen használni a terméket.
8.5. Amennyiben nem lehet javítani a hibát, a vásárlónak joga van kedvezményre a vételárból.
8.6. Az eladó felvilágosította a vásárlót a jogairól, amely törvénybe van foglalva § 622 (8.1-8.3. pontok az Általános Szerződési Feltételekben) és a jogokról, amelyeket szintén törvény határoz meg § 623 (8.4 és a 8.5. pont az Általános Szerződési Feltételekben), úgy, hogy ezeket az információkat a megfelelő almenükben elhelyezte az internetes honlapján.
8.7. Az eladó a Szlovák Köztársaság törvényei alapján felel az áruk hibáiért, a vásárló köteles a garanciát az eladónál, vagy a megedaott szervizekben érvényesíteni. A szervizek listáját az eladó adja ki a vásárló kérésére telefonon, vagy e-mailben.
8.8. A reklamáció folyamatára az Általános Szerződési feltételek 8. pontja vonatkozik. A vásárló megismerkedett a reklamációs feltételekkel és informálódott a reklamáció feltételeiről és folyamatáról, beleértve azt, hogy hol lehet érvényesíteni a garanciát, ami eleget tesz a Vásárló védelmére szóló törvény § 18 1. bekezdésének, törvény szám 250/2007, amely a parlament 372/1990 Zb. törvényének módosítása (továbbá mint „törvény“), és mindezt még az adásvételi szerződés megkötése előtt tette, és az eladó ezeket az információkat elhelyezte az internetes honlapjának megfelelő almenüjében, és a vásárlónak lehetősége nyílt még az adásvételi szerződéskötés előtt elolvasni.
8.9. A reklamációs protokoll azokra az árukra vonatkozik, amelyet a vásárló az eladó internetes honlapján keresztül rendelt.
8.10. A vásárlónak joga van a terméket reklamálni az eladónál, amennyiben a termékben olyan hiba keletkezett, amiért a gyártó a felelős, érvényes garanciával rendelkezik, és az eladónál lett vásárolva
8.11. Amennyiben a termék hibát sejtet, a vásárlónak joga van megreklamálni a terméket az eladó üzletében a Törvény § 18 2. bekezdése értelmében, és mégpedig úgy, hogy a terméket eljuttatja az eladó üzletébe, illetve eljutottja, hogy szeretné érvényesíteni a 8.1.-8.5. pontokban leírt jogait (tovább mint „Reklamáció kérvényezése), és ezt olyan formában teszi, mint pl. a reklamációs nyomtatvány kitöltése, amely az eladó internetes honlapjának megfelelő aloldalán helyezkedik el. Az eladó minden esetben ajánlja, hogy az árut feladás előtt biztosítsák be. Utánvétes csomagot az eladó nem vesz át. A vásárló köteles a Reklamációs nyomtatványban minden adatot kitölteni, és a legpontosabban leírni a hibát, és a vásárló feltünteti, hogy a Törvény § 622 és 633 közül melyik jogát szeretné érvényesíteni. A vásárlónak joga van az eladó által ajánlott szervizben is érvényesíteni a garanciát.
8.12. A reklamáció megkezdésének az a nap számít, amikor minden szükséges anyag megérkezett az eladóhoz:
a) Reklamációs nyomtatvány kitöltése
b) a reklamálni kívánt áru kézbesítése az eladónak, vagy a szerviznek,
c) kódok, jelszók stb. Kézbesítése, amelyek szükségesek lehetnek a reklamáció lezajlásához.
8.13.Amennyiben a reklamáció tárgya egy olyan termék, amelyet nem lehet kézbesíteni az eladónak, mert pl. be van építve a vásárlónak a 8.12. pont a) és c) feltételein kívül biztosítania kell, hogy az eladó, vagy az általa megbízott személy megnézhesse a terméket. A reklamáció olyan esetben, amikor a terméket nem lehetett kézbesíteni az eladónak, azon a napon kezdődik, amikor a vásárló biztosította a körbetekintést. Ha a vásárló biztosítja a körbenézést, viszont az eladó, vagy az általa megbízott szerviz képviselete nem jelenik meg legkésőbb 10 napon belül, a reklamáció még aznap kezdetét veszi, amikor a Reklamációs nyomtatvány kézbesítve lett az eladónak.
8.14. Az eladó, vagy az ő általa megbízott személy a vásárlónak igazolást ad a reklamációról, a formáját az eladó szabja meg, pl. e-mailben, vagy helyszínen írásos formában, amelyben köteles pontosan feltüntetni az áru nevét, típusát, a termék hibáját, és még egyszer tájékoztatja a vásárlót a jogairól, amelyről az Általános Szerződési Fetlételek 8.1-8.3. pontjában olvashat (törvény § 622 ), illetve azokról a jogariól, amelyről a 8.4-8.5. pontok gondoskodnak (törvény § 623). Amennyiben a reklamáció a távolság miatt személyesen nem lebonyolítható, minden dokumentumot elektronikus formában is biztosítani kell.
8.15. A vásárlónak jogában áll eldönteni, hogy a Törvény § 622 és a § 623 alapján melyik jogát szeretné érvényesíteni, illetve köteles a döntéséről informálni az eladót. A vásárló döntése alapján köteles az eladó, vagy az általa megbízott szerviz a vásárló döntésének alapján megkezdeni a reklamációt a Törvény § 2 m) alapján azonnal, az összetettebb ügyek esetében legkésőbb 3 napon belül a reklamáció megkezdése után, nagyon bonyolult ügyek esetében legkésőbb 30 napon belül. A reklamáció időtartama nem lehet 30 napnál hosszabb. A határidő lejárta után a vásárlónak joga van elállni az adásvételi szerződéstől, vagy egy új terméket kérni helyette.
8.16. Amennyiben a vásárló a vásárlástól számított 12 hónapon belül érvényesíti a garanciát, az eladónak joga van elutasítani a reklamációt az autorizált szerviz jelentése alapján („a termék szakértői megítélése“). Az eredmények nélkül az eladó nem kérhet kártérítést a vásárlótól.
8.17. Ha a vásárló a vásárlást követő 12 hónap után akarja érvényesíteni a garanciát, és az eladó azt elutasította, abban az esetben a felhatamazott személnyek értesítenie kell a vásárlót arról, hogy hova küldheti a terméket alaposabb kivizsgálásra. Amennyiben a vásárló elküldi a feltüntetett szerviznek a terméket, abban az esetben minden költség az eladót terheli
8.18. A vásárlónak nincs jogában érvényesíteni a garanciát olyan hibáknál, amire a vásárlás előtt előre figyelmeztetve volt.
8.19. Az eladónak joga van új termékre cserélni a régit, akár ugyanarra, akár technikailag jobb feltételekkel bíró termékre.
8.20. Az eladó nem felelős az alábbi hibákért:
a) nyilvánvaló hibáról van szó, amiről a vásárló bebizonyosodhatott az áru átvételekor, mégse jelezte az eladónak, vagy az eladó képviseletének.
b) amennyiben a vásárló nem érvényesítette a garanciát a garanciális időn belül
c) amennyiben mechanikai problémáról van szó, amit a vásárló okozott
d) amennyiben a hiba olyan környezeti behatások miatt romlott el, amely nem volt megfelelő a használatához
e) amennyiben a hiba a vásárló hozzá nem értése, szakszerűtlensége miatt keletkezett
f) amennyiben a hiba a termék használati utasításának nem betartása mözben keletkezett
g) amennyiben a hiba a termék megsértése közben keletkezett
h) amennyiben a hiba a termék véletlen megsértése közben keletkezett
i) amennyiban a hiba víz, tűz érintésével keletkezett, illetve szakszerűtlen hozzáállással
j) amennyiben a hiba úgy keletkezett, hogy illetéktelenek kezében volt a termék.
8.21. Az eladó köteles a reklamációt a következő feltételek egyikével lezárni:
a) a javított termék átadásával
b) a termék kicserélésével
c) a vételér visszautalásával
d) árengedmény adása, és annak részének visszautalása
e) írásos kérvény a termék átvételére
f) a reklamáció elutasításának indoklása
8.22. Az eladó a reklamáció lezárása után írásbeli megerősítést küld, amit postán, vagy a szállító céggel küld el a vásárlónak. A reklamáció lezárásáról az eladó a vásárlót e-mailben vagy telefonon értesíti.
8.23. A garancia 24 hónapig érvényes a termék kiszállítását követően, amennyiben ez nincs másképp meghatározva. Az élelmiszerek, ajándékkosarak, ételek szavatossága minimum 2 hónapig érvényes, amennyiben a terméknek rövidebb a szavatossága, az eladó a vásárlót erről előre értesíti e-mailben vagy telefonon, a csomagot csak a vásárló beleegyezése után küldi az eladó.
8.24. A garancia meghosszabbítódik azzal az idővel, amit a garanciális szerviz alatt nem tudta használni a terméket.
8.25. Amennyiben új terméket kap a vásárló, arról számlát kap, amelyen fel lesz tüntetve az információ a cseréről, a további esetleges reklamációk az alapján a dokumentum alapján folytatódik. Amennyiben új terméket kapott, a garanciális idő előről indul, de az csak az új termékre vonatkozik.
8.26. Amennyiben a hibát el lehet hárítani, a reklamáció az alábbi kimenettel végződhet a 8.15. pont alapján:
a) az eladó biztosítja a hiba elhárítását
b) az eladó az árut kicseréli egy újra.
8.27. Amennyiben a hibát el lehet hárítani, és az eladó nem jelöli meg a kimenetelt, automatikusan a hiba elhárítás a végeredmény
8.28. Amennyiben nem elhárítható a hiba, vagy az elhárítható hiba már többször is megjelent, vagy több elhárítható hiba is van, ami gátolja a termék rendeltetésszerű használatát, a 8.15. pont alapján az eladó a vásárló döntése alapján lezárja a reklamácíót
a) kicseréli egy új termékre, vagy egy technikailag jobb paraméterekkel rendelkező termékre
b) amennyiben az eladó nem tudja kicserélni a terméket, a vételár visszavizetésével
8.29. 8.28. Amennyiben nem elhárítható a hiba, vagy az elhárítható hiba már többször is megjelent, vagy több elhárítható hiba is van, ami gátolja a termék rendeltetésszerű használatát, az eladó kicseréli egy új termékre, vagy egy technikailag jobb paraméterekkel rendelkező termékre.
8.30. A reklamáció csak a Reklamációs nyomtatványban feltüntetett hibákat vizsgálja az Általános Szerződési Feltételek 8.14. pontja alapján.
8.31. Többször előforduló hibának a 2-nél többszöri megjelenése jelenti
8.32. Többszörösen külön előforduló hibát jelent, ha legalább 3 egymástól különálló hiba lép fel a termékben
8.33. A vásárlónak jogában áll reklamálni a terméket, miután a 8.1 pont alapján kitöltötte a Reklamációs nyomtatványt, és azt az eladónak el is küldte.
8.34. Az Általános Szerződési Feltételek 8. pontjában leírtak nem vonatkoznak azokra, akik nem nem teljesítik a felhasználó definícióját a Törvény § 2 a) bekezdése alapján.
8.35. Amennyiben a vásárló nem elégedett az eladó által biztosított reklamáció módjával, és feltételezi, hogy az eladó megsértette a vásárló jogait, lehetősége van, hogy kérvénnyel forduljon az eladóhoz ennek javítására. Amennyiben az eladó a kérvényt elutasítja, vagy 30 napon belül nem válaszol rá, a vásárlónak joga van javaslatot tenni egy alternatív megoldás keresésének a problémájára, a 391/2015 A vásárló problémájának alternatív kezelési módja törvény § 12 alapján. Ezt a Szlovák üzleti inspekciónál lehet kezdeményezni, vagy az általa felhatalmazott jogi személynél, amely a Szlovák Gazdaságügyi Minisztérium honlapján található meg (a listát megtalálják a http://www.mhsr.sk/ weboldalon), a vásárlónak joga van kiválasztani, hogy milyen úton és ki által akarja intézni a panaszát.
A vásárló a alternatív problémamegoldást on-line is kezdeményezheti, ami az alábbi weboldalon érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

9. Személyes adatok védelme
9.1. A szerződött felek megegyeztek, hogy a vásárló – amennyiben fizikai személy – a rendelésben köteles megadni az eladónak a nevét, vezetéknevét, telefonszámát, e-mail címét, illetve, amennyiben a rendelést ki kell szállítani címre, a pontos címet is megadja, beleértve az irányítószámot is.
9.2. A szerződött felek megegyeztek, hogy a vásárló – amennyiben jogi személy – köteles megadni a rendelésében az üzleti nevét, székhelyét, az irányítószámot is beleértve, cégjegyzékszámot, adószámot, telefonszámot és e-mail címet.
9.3. A vásárló bármikor ellenőrizheti, és megváltoztathaja a személyes adatait, illetve törölheti is a regisztrációjat a „Profilom“ fülre kattintva.
9.4. Az eladó kijelenti a vásárlónak, hogy a személyi jogok védelmére szóló törvény 122/2013 törvény § 10 3. bekezdés b) pontja alapján az eladó az adásvételi szerződés kidolgozásakor a vásárló beleegyezése nélkül fogja felhasználni az adatokat, mivel ezek az adatok elengedhetetlenek az adásvételi szerződés megkötéséhez, amiben a vásárló mint az egyik fél szerepel.
9.5. A vásárló a rendelés elküldésekor beleegyezhet abba, hogy az eladó feldolgozza személyes adatait, főleg azokat, amelyek segítségével információt küldhet a vásárlónak az új termékekről, akiókról, és azokat az adatokat minden információs rendszerében feldolgozza.
9.6. Az eladó a személyes adatokat a Szlovák Köztársaság törvényei alapján védelmezi.
9.7. Az eladó kijelenti, hogy a Törvény § 6 2. bekezdésének c) alapján a személyes adatokat az Általános Szerződési Feltételek pontjai alapján használja fel.
9.8. Az eladó kijelenti, hogy a Törvény § 6 2. bekezdésének e) alapján a személyes adatokat más célra nem használ fel, mint ami az Általános Szerződési Feltételekben meg van határozva, és biztosítja, hogy a személyes adatokat, csak a pontoknak megfelelően használhassák fel.
9.9. A vásárló a rendelés elküldése előtt fel lesz szólítva, hogy pipálja ki a mezőt, amely alapján az eladó elegendően informálta őt:
a) adja meg a személyes adatait, amely az Általános Szerződési Feltételek 1. pontjába illeszthető be
b) harmadik személy adatait, amennyiben a szállítás cégre történik
c) a személyes adatok felhasználásának céljáról
d) A vásárló – amennyiben fizikai személy – a rendelésben köteles megadni az eladónak a nevét, vezetéknevét, telefonszámát, e-mail címét, illetve, amennyiben a rendelést ki kell szállítani címre, a pontos címet is megadja, beleértve az irányítószámot is. A vásárló – amennyiben jogi személy – köteles megadni a rendelésében az üzleti nevét, székhelyét, az irányítószámot is beleértve, cégjegyzékszámot, adószámot, telefonszámot és e-mail címet.
e) a kért személyes adatokat a vásárló köteles feltüntetni.
9.11. Az eladó kijelenti, hogy a személyes adatokat csak jóakarattal fojga felhasználni, és nem használja fel olyanra, ami ellent mondd a szlovák törvényeknek. Az eladó kijelenti, hogy a vásárló beleegyezését nem fogja kierőszaklolni, sem fenyegetni, hogy más esetben a szolgáltatásokat nem biztosítja.
9.12. A vásárlónak joga van írásban kérni az eladótól:
a) megerősítést, hogy a személyes adatai fel lettek-e használva
b) a személyes adatok felhasználásának célját
c) általonsan érthető formában a személyes adatok felhasználásának állapotát a rendszerben:
i) az eladó vagy a megbízottja identifikációs adatait, amennyiben fel van tüntetve
ii) a közvetítő identifikációs adatait, ez nem érvényes, amennyiben az eladó nem a Törvény szerint járj el.
d) általánosan érthető formában a cégről, aki megszerezte a személyes adatait
e) a személyes adatainak másolatát, amelyek a felhasználás tárgyát képezik
f) több információt, amelyek a személyes adatainak feldolgozásának körülményeit képezik, legfőképp:
i) a Törvény § 11 alapján, amennyiben a vásárló beleegyezik a személyes adatok feldolgozásába, az egy határozott időre történik, és erről az időtartamról az eladó előre tájékoztatja a vásárlót.
ii) harmadik félről információt, amelyről feltételzni lehet, hogy a személyes adatok ki lesznek adva.
iii) a befogadók körét, amelyről feltételezni lehet, hogy a személyes adatok ki lesznek adva.
iv) a nyilvánosságra hozás formáját, ha a személyes adatokat nyilvánosságra kell hozni
v) harmadik ország, amelyről feltételezni lehet, hogy a személyes adatok ki lesznek adva.
g) a személyes adatok változtatását, amelyek már nem aktuálisak
h) a személyes adatok likvidálását minden rendszerből
i) a személyes adatok likvidálását, amennyiben a feldolgozásukkor az eladó megsértette a szlovák törvényeket.
9.13. A vásárlónak jogában áll írásban felszólítani az eladót, hogy:
a) a személyes adatait törölje, ha a vásárló úgy érzi, hogy direkt marketingre használhatják fel az adatait
b) ne használja fel az adatait a törvény § 10 3. bekezdésének d) pontja alapján direkt marketingre.
c) felhasználja a személyes adatait a törvény § 10 3. bekezdésének d) pontja alapján direkt marketingre
9.14. A vásárlónak joga van a törvény § 10 3. bekezdésének a), e), f) vagy g) pontja alapján elutasítani a személyes adatainak a felhasználását, amennyiben jogos bizonyítékokkal rendelkezik, hogy az eladó az adatait törvénytelenül használte fel, vagy roszs hírben tüntette fel. Ebben az esetben az eladónak azonnal törölnie kell a rendszeréből a személyes adatokat.
9.15. A vásárlónak írásos kérvény, vagy személyes közlés esetén joga van az eladónál bármikor elutasítani a személyes adatok felhasználását, ha az valamilyen jogi következményeket vonna a vásárlóra. A vásárlónak joga van felszólítani az eladót, hogy ne rendeljék a személyes adatait automatikus a rendszerbe, miközben az eladó köteles a vásárló felszólítását figyelmebe venni, és azt úgy, hogy a személyes adatainak feldolgozását visszavonja még a határidő lejárta előtt, amely az Általános Szerződési feltételek 9.18. pontjában van meghatározva. A vásárlónak nincs meg ez a joga abban az esetben, ha nem felel meg a törvényi követeléseknek, vagy a szerződés megkötése előtt, vagy a szerződés időtartama közben az eladó kínált olyan megoldást, amely megfelel a vásárlónak.
9.16. Amennyiben a vásárló írásban érvényesíti a jogát, a kérvény feladottnak minősül a törvény alapján, a kérvényt az eladó elektronikus vagy írott formában, legkésőbb 3 napon belül kézbesíti az eladónak.
9.17. A vásárló, amennyiben észreveszi, hogy az adatait törvénytelenül dolgozzák fel, jelentheti az illetékes hivatalnak. Amennyiben ő erre nem képes, a törvényes képviselője teheti meg helyette.
9.18. Az eladó köteles írásban megfelelni a vásárló kéréseinek, a reklamációs követelmények, illetve a törvények alapján, legkésőbb a kézbesítést követő 30 napon belül.
9.19. A Törvény § 28 alapján a jogokkal való visszaélésének tényét az illetékes hivatalnál jelenti be.
9.20. Az eladó ezzel kijelenti a vásárlónak, hogy a Törvény § 15 1. bekezdésének e) pontja alapján a személyes adatok az alábbiakban felsorolt harmadik félnek lesznek kiadva:
TOPTRANS EU, a.s., székhelye Na Priehon 50, 949 01 Nitra , Cégjegyzékszám: 36 703 923
Direct Parcel Distribution SK s.r.o., székhelye Technická 7, 82104 Bratislava cégjegyzékszám: 35834498
Uloženka s.r.o., székhelye Přimasy 133, 282 01 Český Brod, cégjegyzékszám: 24299162
Naspers OCS Czech Republic, s.r.o., székhelye Karolínska 650/1, 18600, Praha , cégjegyzékszám: 02387727
9.21. Az eladó információs rendszerei a 122/2013 személyi jogok védelmérő törvény alapján be van regisztrálva.
Információs rendszer „Rendelések“ regisztrációs szám 201407314
Információs rendszer „Newsletter“ regisztrációs szám 201407315

10. Elállás az adásvételi szerződéstől
10.1. Amennyiben az eladó nem tudja betartani az adásvétli szerződésből adódó kötelességeit, mert példálul a termék már nem elérhető, vagy csak a készlet erejéig volt, vagy a beszállító már megszünette az adásvételi szerződés tárgyát képező termék gyártását, vagy olyan változtatásokat eszközölt, amely nem teszi lehetővé, hogy az eladó betartsa kötelességeit, így nem tudja a terméket leszállítani az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott időkereten belül, vagy vételáron, amely a rendelésben meg van határozva, az eladó köteles a vásárlót azonnal informálni, és köteles a vásárlónak más terméket felajánlani, vagy lehetőséget adni, hogy elálljon az adásvételi szerződéstől (a rendelés törlése). Amenyiben a vásárló eláll a szerződéstől, a fent felsorolt okok miatt az eladó köteles a vásárlónak visszatéríteni a már esetlegesen kifizetett összeget, és azt legkésőbb 14 napon belül a szerződéstől való elállástól számítva, és az összeget a vásárló által meghatározott számlaszámra kell utalnia.
10.2. A vásárlónak jogában áll elállnia a szerződéstől a 102/2014 A vásárló védelmében szóló törvény § 7 alapján (továbba mint „a vásárló védelmében szóló törvény), és erre a rendelés kézbesítésétől számított 14 napon belül van lehetősége.
10.3. A vásárlónak ezen időkereten belül joga van a terméket kicsomagolni, és kipróbálni, ugyanúgy, mint ahogy erre lehetősége lenne egy üzletben, és mindezt azért, hogy elegedő információt gyűjtsön a termék minőségéről, lehetőségeiről.
10.4. A szerződéstől való elállás időtarma azon a napon kezdődik, amikor a vásárló, vagy egy általa felhatalmazott személy átveszi a rendelését, vagy ha
a) a rendelésben több termék volt, és azt külön kapta meg, attól a naptól számítódik, amikor az utolsó csomag is át lett véve
b) a termék több részből áll össze, attól a napról számítódik, amikor az utolsó darab is át lett véve
c) többszöri kiszállítás próbálkozásánál, attól a naptól számítódik, amikor át lett véve a csomag.
10.5. A vásárló elállhat a szerződéstől még az előtt is, hogy a tizennégy nap elkezdődne
10.6. A vásárló azon szándékát, hogy el akar állni az adásvételi szerződéstől, írásban kell kérvényeznie, vagy elektronikus formában a nyomtatvány segítségével, amely az Általános Szerződési Feltételek 1. sz. mellékletét képezi. A nyomtatványt legkésőbb az utolsó lehetséges napig el kell küldeni a vásárló védelmében szóló törvény § 7 1. bekezdése értelmében.
10.7. Az adásvételi szerződéstől való elállás kérelmének az itt felsorolt pontok alapján tartalmaznia kell minden információt, amelyet a 1. sz. melléklet kér, legfőképp a vásárló identifikációját segítő adatokat, a rendelés számát, dátumát, a termék specifikációját, és a módot, hogy milyen úton juttathatja vissza a pénzt a vásárlónak.
10.8. Amennyiben a vásárló eláll a szerződéstől minden egyes dokumentomot töröl, amely az adásvételi szerződés folyamán felmerült. A vásárlótól nem lehet plusz költséget kérni a rendelés törlésével kapcsolatban, kivételt képeznek azok a költségek, amelyek a vásárló védelmében szóló § 9 3. bekezdésben és § 10 3. amennyiben az adásvételi szerződés minden pontja beteljesült.
10.9. A vásárló köteles haladéktalanul, de legkésőbb a szerződéstől való elállás után 14 napon belül elküldeni a terméket az eladó címére, vagy személyesen átadni az eladónak, vagy az ő általa felharalmazott személynek. Az elállás érvényes lesz amennyiben, a terméket legkésőbb az utolsó napig feladják az eladónak.
10.10. A vásárló köteles az eladónak a terméket az összes dokumentációval, tartozékkal, sértetlenül az eredeti csomagolásban eljuttatni az eladónak.
10.11. Ajánlatos a terméket bebiztosítani. Utánvétes csomagot az eladó nem vesz át. Az eladó köteles a termék átvételétől számítva, legkésőbb 14 napon belül visszautalni a vásárlónak a vételárat. Az eladó nem köteles az előtt visszautalni a pénzt, mielőtt az visszaadott áru megérkezne hozzájuk.
10.12. A visszajuttatás költségeit a vásárló fedezi, kivételt képez olyan eset, amikor másban meg nem egyeztek az eladóval, vagy az eladó nem teljesítette a vásárló védelmében szóló törvény § 3 1. bekezdés i) pontjának feltételeit.
10.13. A vásárló csak olyan mértékben csökkentheti a termék értékét, ami lehetővé teszi, hogy kipróbálja a terméket. Egyéb eseteben az eladó nem köteles elfogadni az szerződéstől való elállást az eladó védelmében szóló törvény § 3 1. bekezdésének h) pontja értelmében.
10.14. Az eladó köteles visszajuttatni a vételárat a vásárló által meghatározott módon, amennyiben másképpen nem egyeznek meg.
10.15. Amennyiben a vásárló eláll a szerződéstől, és olyan terméket küld vissza, ami sérült, abban az esetben az eladónak jogában áll:
a) kifizettetni a termék értékének különbözetét a vásárlóval a Törvény § 457 értelmében
b) kifizettetni a termék javítására elment költséget, hogy a terméket eredeti formájába javítsák ki.
A vásárló köteles ezt az összeget kifizetni az eladónak, és azt maximum az érték különbözet értékében.
10.16. Az eladókat védő törvény § 7 6. bekezdésének értelmében a vásárlónak nincs jogában elállni a szerződéstől, amelynek tárrgyát képezik:
- olyan termék, amely a vásárló külön megrendelésére készült, saját méretek, elképzelések alapján
- védőcsomaglásba csomagolt termékek, egészségügyi és higiéniai okokból nem lehet visszaadni, amelyek csomagolása fel lett nyitva, vagy meg lett sértve
- hangfelvételek, képfelvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek, amelyek védőcsomagolásbon voltak, és a vásárló már kibontotta
- elektronikus tartalom, amennyiben a vásárlót informálták, hogy nem áll jogában visszaadni a terméket
-termék, amely az adásvételi szerződéskötés után össze lett szerelve, használva lett, és így olyan károsodás esett a terméken, amelyet már lehetetlen eredeti állpotába visszahozni
- periódusos nyomtatású termékek, mint például az előfizetett könyvek, újságok, amelyek védőcsomagolásban vannak
10.17. Az eladónak jogában áll kártérítést kérni a vásárlótól, amely kárt a vásárló okozott
10.18. Az Általános Szerződési Feltételek 10. pontjában leírtak nem vonatkoznak azokra, akik nem teljesítik a fizikai személy deifinícióját, amely a 250/2007 Törvény § 2 a) pontjában található.
10.19. Az eladó a vásárlónak ajánlja az itt található nyomtatványt.

11. Egyéb rendelkezések
11.1. Amennyiben az adásvételi szerződést írásban kötötték meg, minden egyes változtatásnak írásbali formában kell létrejönnie.
11.2. A szerződött felek megegyeztek, hogy a kommunikáció elektorunikus módon, e-mailen keresztül fog történni.
11.3. Olyan esetekre, amelyekre az Általános Szerződési Feltételek nem tér ki, minden esetben a szlovák törvények a mérvadók, 22/2004 az elektronikus üzletekről szóló törvény, 128/2002 állami kontroll a belkereskedelemben, és az eladó védelméről szóló törvény 284/2002 és a vásárló védelmében szóló törvény 102/2014 sz. törvény.
11.4. Ezek az Általános Szerződési Feltételek az adásvételi szerződés alapkát képezik.
11.5. A vásárló a rendelés elküldése előtt fel lesz kérve arra, hogy olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket, és rendelését azután küldje csak el, ha egyetért velük.

Az Általános Szerződési Feltételek a Szlovák Köztársaság érvényes törvényei alapján íródtak.
Az eredeti átkötésére automatizált rendszereket használtunk. Az eredetit megtalálja a következő honalapon: http://www.interstore.sk/e-shop/vseobecne-podmienky